16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kemer: Hava sıcaklığı 700 derece...

Herhalde Türkiye'nin en sıcak yeri Kemer. Bugün öğlen parktaki dijital termometre 55 derece gösteriyordu ve insanlar yanında fotoğraf çektiriyorlardı.

Kemer marinada restoranın kapalı bar/salon kısmında klima var bir de marina ofiste. Çocuklar salonda ödev yapıyorlar.

2 gün daha buradayız en iyi ihtimalle. Biz de pazara gidiyoruz. Ben sivrisineklere karşı teknede bulundurmak için saksıda fesleğen arıyorum. Bulamıyoruz...

Teknede klimayı ciddi ciddi düşünmeye başlıyoruz burada. Bu arada kızlar fırsattan istifade ertesi gün, çocukları alıp teleferikle tepeye çıkan bir tura gitmeye karar veriyorlar. Ben de teknede kalıp sağı solu düzenleyip ufak tefek tamirat tadilat işleriyle uğraşmayı düşünüyorum.

Marinanın sahibi olan grubun bir de otelleri var hemen marinaya yakın. Marina ofisinde, marina müşterilerine otelde indirim falan gibi bir broşür görmüştük, sormak ve bilgi almak için otele yürüyoruz. Eğer uygun olursa 1 gece otelde kalıp klima karşısında keyif yapar mıyız acaba derken, otelin verdiği indirimli fiyatla şok oluyoruz. Londra merkezde daha ucuza kalabiliyorum ben, öyle söyleyeyim size. Pas geçiyoruz ama çıkarken gözümüze spa ilanı ilişiyor. Spa'ya inip orada fiyat soruyoruz; indirimle beraber uygun geliyor.

Dalıyoruz ailecek spaya, banyo, kese masaj derken pamuk gibi oluveriyoruz. Kendimizi dinlenme alanındaki şezlonglara bırakıp serinliğin tadını çıkartarak uyukluyoruz. Çıktığımızda güneş batmakta ve havanın sıcaklığı kırılmış biraz. Zaten serinlemesi söz konusu değil havanın burada. Biraz güneş batınca sıcaklık kırılıyor o kadar.

Parçalar İstanbul'dan çıkmış. İyi bari diyoruz.

Ertesi gün kızlarla çocuklar tura gidiyorlar, ben teknede oyalanıyorum. Sonra tekrar bir fesleğen turuna çıkıyorum. Baya dolaştıktan sonra, en sonunda şehir dışına doğru bir peyzaj fidanlığı olduğunu, orada bulabileceğimi söylüyorlar. Taksiye binip oraya gidiyorum. fesleğen orada da yok. Sahibi bayana soruyorum nereden bulurum diye; ben geçen hafta Tansaş'tan aldım demez mi...

Taksi ile dönüyorum Tansaş'a, heryer saksı içinde fesleğen dolu. 2 küçük saksı alıyorum. Tanesi 5 liralık fesleğenleri, 2 gün sıcakta dolaşıp, 80 lira taksi parası verdikten sonra, Tansaş'tan gene 5 liraya alıyorum...

Akşamüstü mürettebatın gerisi de dönüyor. Onlar iyi zaman geçirmişler. Yukarısı serindi diyorlar.

Parçalar ustaya ulaşmış, yarın sabah erkenden gelecek, bütün gün uğraşacağız. Konuştuğum herkes motorun layna alınma işini iyi takip etmemi tembihliyor. Bakacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder