1 Ağustos 2012 Çarşamba

Korsan Koyu - Bozukkale

Güzel bir gecenin ardından Korsan koyunda biraz daha oyalanıp saati 2 ediyoruz. Sonra bu "bize özel havuz"dan çıkıp, Bozukkaleye, Ali Baba'nın yerine yol veriyoruz. Ben bu restoranı seviyorum, çünkü tekneyi ilk aldığımda, acemiliğim sırasında bağlanıp ayrılırken bana çok yardımcı olmuşlardı hem de hesapta iyilikler yapmışlardı. Hatta bir seferinde hazırlıksız yakalanınca sonra ödersin abi deyip hiç problemsiz aynı hizmeti almıştım onlardan. Yani aslına bakarsanız; ilk gözağrım sayılır. Gerçi sonradan tavsiye ettiğim arkadaşlardan bir iki beğenmeyen çıktı ama elbette herkes için ayrı kriterler söz konusu. Benim kriterim ilk göz ağrım olması.

İşte burayı da Serpil'e ve çocuklara göstermek için bir uğramak niyetimiz var.
Akşamüstü 5 gibi varıyoruz, iskelesine bağlanıyoruz. İskele dolu. Biz de araya bir yere sıkışıyoruz. Restoranda masamızı ayırtıp yukarı kaleye çıkıyoruz bir.



Bozukkale adı üzerinde bozuk bir kaleye sahip. Yapamamışlar kaleyi yani olmamış... Bozuk olmuş kale...
Gidip görürseniz siz de çok güleceksiniz kaleye bakıp ismini düşününce. Kaleden çok güzel manzara var bütün yönlere hakim.

Bu restoranda karavida var. Dizmişler ipe denizde duruyor bir sürü. Seçiyorsunuz şunu şunu diye pişirp getiriyorlar. Yasal mı bilmiyorum Karavida ama çok lezzetli olduğu muhakkak. Ayrıca balıkçı usulü bir kalamar yapıyorlar ki biz en çok bunu beğeniyoruz.

Restorant turist dolu ve herkes belli ki bilerek/duyarak gelmiş görüntüsü içinde. Biraz sohbetten sonra ailece bir yemek yiyip teknemize çekilmek istiyoruz ama çocuklar oturmak istiyorlar biz de onları orada bırakıp geçiyoruz tekneye.

Saat 1 gibi tekneye geliyorlar çocuklar. Tatildeler ne de olsa....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder